Adrenaline Mob

– je nová kapela bývalého bubeníka Dream Theater a Avenged Sevefold, Mikea Portnoya, gitaristu Mikea Orlanda, basáka Paula DiLeoa, Richa Warda a Russella Allena. Kapela zažila svoj debut v piatok 24.6 na Hiro Ballroom v New York City.

“Spätnú väzbu máme úžasnú“, povedal Mike Portnoy. “Dokonca aj moja žena, ktorá to celé prežíva so mnou hovorí, že je to najlepšie čo kedy počula. Hral som v Dream Theater 25 rokvo a aj v iných dosť slušných kapelách, takže takáto pochvala naozaj poteší.“

Mike ďalej dodal: “Počúval som tieto skladby už toľkokrát a spĺňajú všetko, čo chcem. Dostať tie skladby von a hrať ich naživo s kapelou. Vždy som mal veľa vedlajších projektov v mojom živote, ale cítim, že Adrenaline Mob je niečo oveľa väčšie. Je to ozajstná kapela pre mňa a nie je to iba vedľajší projekt. Máme budúcnosť, viem to. A som si istý, že budeme mať onedlho veľa fanúšikov. Minulý rok bol pre mňa ako na emocionálnej horskej dráhe, s množstvom dramatických výšok aj pádov. Ale teraz je to iné. Títo chlapci a táto hudba….našiel som sa a som šťastný.

V marci 2011 sa Russell pokúsil opísať hudbu Adrenaline Mob: “Super rocková kapela, tak trochu ostrá, doplnená moderným zvukom, ale nie je to progresívne a nie je to ani snaha o metal alebo niečo podobné. Sú to všetko staré dobré chrumkavé rockové veci. Myslím, že to bude veľmi dobre prijaté. Ľudia vždy chceli počúvať takéto veci.“ (rock.sk)

Pridaj komentár